7/16/2022

現在愛家 ( The current Loving Hut, what are you eating? ) 你們現在吃呷咪? 有個新的愛家,我大概知道在哪裡!

我喜歡吃上海拉麵~在超市有賣~不太好消化,但是你們是做手工的,我很少點那一類!

素食的東西,我不太吃排或是那種豆腐! 

The vegetarian things I don't really eating those Steak flat, how do you say, its a piece of flat steak, or Tofu.

我吃那種蛋包飯~但是每天都在吃飯! 

松德店還在? That one its near 101, I know what that at....still there? 

是很昂貴,可是這東西很多耶! 晚餐? 這東西怎麼吃下去?

對想起來~那間有寵物料理! 


No comments:

Post a Comment