7/16/2022

You know that Climate Change I talked in the Kararoke, its more than two tapes on the Youtube 你們知道那個天氣氣候我在星據點講了不只兩個影片在 Youtube

 I don't think I need 4 hours in those places. What day is today? Today its Saturday.

我應該是不需要四個小時在裡面,今天是禮拜六

我最近好像要去星據點,但是我不知道為什麼我要去星據點!!! 

好樂迪靠近台北警察局第一分局那邊有 Buffet 耶~你們現在吃那邊都是全部包~還是我沒有去過你們吃肉食的吃到飽? 我每一次去星據點幹嘛 ? 

算數 = calculate math

天氣氣候 = climate change

 我其實就坐自那邊一行一行講出來,唸出來,其實很無聊,那個有什麼東西! 

That actually are boring, I sit there, one line per line repeating out loud, just saying it out loud, what can that anything at all?

No comments:

Post a Comment