11/05/2022

Medical Board, 可以講中文嗎? Can I speak in Chinese?

I used to fasting those year 2008-2010, I have vision, 

Communication to certain places, that Heart, liver and stomach.

Stomach 他們很喜歡咬東西,我其實清身體不是因為我想去亂咬、跟吃東西,那是身體的一部分! 他們喜歡!

頭髮

神經末梢

不是在下體的毛,或是神經,中樞後面的毛毛下面!! 背脊

是腳~ 不是他們說,我自己覺得!

 

就是我牙齒痛~其實泡在水裡面 ! 女孩子大概男孩子也不會在乎你在水裡面泡多久, 我其實講的很認真 ~是我講女孩子就在水裡面活著就好了! 

是真的! 


胃就是混在一起吃就好了,那些是藍色那種東西

Stomach is mix all together and eat it down, those Blueish those things....

胃酵素

Stomach enzyme

我在講那些藍色小精靈的東西 I am talking about those blueish pixie stuffs.


Like now, my teeth are hurting, still hurting. Chinese pear has loads of water!!! those teeth rudimentary, down, are roots right?

那個牙齒痛~但是現在吃水梨~水分! 就是牙齒的下面是神經的那種碰水的~吸收水分

跟我的頭髮照片一樣! 我現在就不痛了!

Right eating that pear, not hurting.

Chinese pears.

No comments:

Post a Comment