6/19/2022

So that is your SMCH story the ending? 我說這是你們師父最後的故事? 最後一個影片剪輯的 (我快十歲了~電影最近在通知,看到沒? 叫做金色的鳥跟金色的蛇~在講鳳凰還是龍? )

uhm, you got annoyed, that portraits its your own long hair, to the height how you scissor your own white pants? Yeah, I notice. Normally the camera don't focus on you like that, if you walk in Mali....rarely people look at that.

You just sit in front. 

When you become part of the blonde hair...which you image yourself in, that is as long as it shall....as long as it is.  When your life will begin.


This is not what it is?

這不是子歇看到的? 很多人看到? 這世界上好像是所有事情都是我在做,你們打坐放屁就可以了~~~這不就是你們出家的原因!

 


 

我快十歲了~電影最近在通知,看到沒? 叫做金色的鳥跟金色的蛇~在講鳳凰還是龍? 


你們好像最喜歡這種情海無上師,祝賀的每一個年份是一個"慶祝會",中文叫做什麼,英文叫作 anniversary.  我其實不知道為什麼這電影還沒有垮下來 ...是真的講九輪異譜裡面的兩種 ET嗎 ? 一個叫做 Reptilian 一個叫做 Grey

一開場的兩個 ... 他們是神祉,你們是講真的還是真的長那樣 ...我其實沒有時間想,我在台灣看到只有人模人樣~在美國是因為人口少,我每一天都在看美國的 Classify English news, from Project Camelot near by, one of those 我喜歡那種東西,不代表我想去跟它們打起來,而且還是神祉~我是九條命有的意思 ...



No comments:

Post a Comment