9/27/2022

滴妹他們在吃什麼便當~什麼 WWWWW? 為什麼是兩盒? 我以前以為是一盒 ! 雞腿呀 白飯的~

我電視不能看

我卡通不能看,夢幻遊戲 (我卡在第幾集? 第五還是第三? 反正這六個月也不需要看了! 我開始看也抵達不了我告訴妳們有 52 集! )

我新聞不能看

我每一天就看著天空就可以了~

所以阿滴有點像那個韓國我弟弟年紀的那一個~阿滴是不是也很小? 他們只差四歲? 我以為他們差十歲,他說他三十,然後她剛畢業還是什麼~

https://www.youtube.com/watch?v=rIQzZmCFNT0 

Crown, means me? 她們不是在說我吧 ?

那你們英文想要怎麼說,開會的意思?


You can say ....你可以說

"I cannot understand a words they pretend to say in English. The manual you all having it. But I assuming we have a meeting today, so I break it down a several points.

End-to-end user communication

Efficiency

The safety measurement

Do you know what I do today? We have asteroid impact today, they didn't know I speak Chinese not in English, that impact human meant its the camera standing there, the Asteroid hit on it. I am sure you are all fully aware I didn't read the manual. " (Shut up~ birds)

"They are from NASA."

 

No comments:

Post a Comment