8/14/2022

小鬼小和尚,你們知道什麼是祝福他人的意思嗎?

像說一個很美的女孩有一個很美的名字!所以有人給了一個很美的祝福,變成一種唯美的故事,像說 Ella Enchanted. 但是這種故事並不是結尾在『他們背後一個模特車上』知道是什麼形容嗎??或是『高中生的一個中午便當盒』。

但是你們知道這種東西有點像 ….再講你們幹嘛出家的意思!人為什麼要去修行~~

除非是度源眾生,你也要去結那種婚的意思,但是、他的那個名字錯的非常離譜,我以後事情會影響到,他以為世界上沒有神,他自己是神的意思!

你們出家的定義是??背熟的意思?

你們先按住這一個故事,這故事是一個開始!你們有案例,通常電影應該不是在講靈修吧?你們去幫我做一件事

去找住持,說尊上有事情找他們!這一整個早上的篇幅每一篇

早!人他們是應該去結婚的,因為世界上通俗的文化是長那個樣子的

Good morning, human in the mundane ought to be getting married, that’s how the culture supposed to be like. Even if they kill each other in the end, even fighting they feeling they being take care of.

就算他們殺了彼此,就算爭吵因為他們才覺得自己被照顧的那種心情

寫一篇東西如何叫說他們結婚是讚美的,祝福你們,希望你們好,如果任何事情,我們會支持你們的

I need you (head monks ) write me an article how to get marry it’s beautiful, blessing you, wishing you well, if anything happened, we will support you.







不是尊上我認為你們直接下去地獄吧!永遠

Not me Honorable Superior says you all go straight to hell forever

(因為尊上我來了她們放棄尊上,because I have come, they forsake Honorable superior)

多寫一點假的,我懶得看電影內容,前面後面我想知道發生什麼事情

Write a little more, I am lazy to watch the movie inside content, the front and the back what happened I want to know.


💝💝💝 Eben, you sit over there, don’t move. Japanese sitting it’s fine. I am not done with you


另外我曾經有一篇十隻魔法我第一 I used to have 10 magic things video snd writing …number 1 that I am they are in Chinese format words title.

這埃本的 last name 是 pagan 

查 🍵

No comments:

Post a Comment